Assassin's Creed Krónikák - Kína

2017. június 29. - REMY

2015-ben jelent meg az első Assassin's Creed Krónikák epizód, egy season pass tartalomként a Unity mellé. Akkoriban ez még csak egy ötletes projektnek tűnt, mára viszont már akkora sikere lett a külön szériának, hogy egy egész trilógiát (Kína - India - Oroszország) tudhat magáénak. Egy új, a korábbi részektől eltérő szórakozást adott a 3D-t felváltó 2D-s játékmód. Noha hiába tűnik első ránézésre egy ezredik bőrlehúzásnak, amint megismerjük főhősünket, egyből képesek leszünk beleszeretni a festői környezetben játszódó kínai történetbe.

290492-tttffa1.jpg

A Zhang Yong által vezetett Tigrisek szinte kivétel nélkül megölték az összes asszaszint a térségben. Yong hatalma óriási lett, lényegében az egész ország felett uralkodott. Egy fiatal lány, Shao Jun viszont ezt nem nézte tétlenül. Ezio mester tanítványaként úgy érezte, hogy tennie kell valamit, vagy különben sötét idők jönnek el Kínára. A bosszúvágy fűtötte, egy kíméletlen bosszú az asszaszinokért...

acc_running_landscape-nologo_1411403150.jpg

A játék, az első néhány percben érzékelteti is, hogy alapjáraton mivel lesz dolgunk az elkövetkező néhány órában. Egy 2, 2és fél dimenzióban mozgó játékkal, ahol egy feladatunk van lényegében, eljutni A pontból B-be. Mindezt a festői és magával ragadó környezetben úgy teszi, hogy az első jó másfél órában csak keressük önmagunkat, illetve főhősünket. A játék/karakterünk céljait látjuk, a fény viszont gyengén szűrődik be az alagút végén. A játék ugyanis rém lassan építkezik. A karakterünk totálisan le van korlátozva. Az eszköztárunk szegényes, a karakterünk dinamikája akadozik, a harcrendszer pedig minden csak nem pörgős. Mindez viszont azért idegesítő, mert sokkal több van a játékban, mint amennyit kapunk belőle az elején (Lásd: India). Ugyanis, miután átestünk a holtponton. Shao Jun végre rájött, hogy nem egy halandó ember, hanem egy kiképzett asszaszin, felpörögnek az események.

Bár a Tigrisek egyre erősebb katonákat küldtek a frontra, a lehetőségeink lényegében határtalanok lettek. Ha lopakodva szerettünk volna átjutni rajtuk, megcsinálhattuk, ha darálni szerettük volna őket, kis odafigyeléssel szintén megoldhattuk, ha ötvözni akartuk a kettőt, akkor is összejöhettek a dolgok. A játék megtalálta önmagát, megtalálta azt a fordulatszámot, amin működik a 2D-s kalandozás az AC világában. Épp ezért az AC - Kína a kezdeti akadályoktól eltekintve egy érdekes és gyönyörű szórakozás 4-5 órán keresztül. A játék fejlesztői gondoltak mindenre. A logikai képességünket, a reakcióképességünket, olykor-olykor pedig a tűrőképességünket is próbára tették.

2850960-acc_scr_china_rope_wm.png

Mindent összevetve tehát Shao Jun bosszúhadjárata egy új fejezetet nyitott az AC szériában, ami ha nem is hibátlanul, de üde színfoltként jelent meg a játékosok kezei között. De, ahogy tartja is a mondás, minden kezdet nehéz... folyt. köv. 6/10

A bejegyzés trackback címe:

http://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr3312605423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.