Az Intercom jóvoltából szemügyre vehettünk 26 percnyi exkluzív anyagot a brit direktor hidegháborús kémfilmjéből, a látottak pedig elég bizalomgerjesztőek voltak. A szövevényesnek ígérkező, és egyébként egy '60-as évekbeli amerikai tv-sorozaton alapuló kémfilm teljes mértékben magán viseli Guy Ritchie jellegzetes stílusjegyeit, kezdve a barnás, kopottas színvilágtól, a dögös zenéken át a dinamikus, klipszerű vágásig, és persze menő karakterekben sem lesz hiány. Az elénk tárt részletek közül három már így, a kontextusából kiragadva is elég figyelemre méltó volt. Az elsőben az Armie Hammer alakította orosz kém és a bájos német lányt alakító Alicia Vikander sétálnak a római Kolosszeumnál, amikor is rablás áldozatai lesznek. Az inkognitó miatt az orosz nem zúzhatja le a rablókat, ahogy azt normál esetben tenné, hanem csak feszült szempárbajt vív velük, a tekintetekről készült szuperközelikkel és spagettiwesternes aláfestőzenével. És érted, mindezt Rómában! Mi ez ha nem egy gyönyörűen kitalált tisztelgés Leone, és úgy általában az olasz western előtt?
Ezután a fenti két karakter egy hotelszobában birkózott, de szó szerint, semmi szex, viszont a komolytalan harcjelenet egy majdnem csókkal zárult, és bár ez talán annyira nem is érdekes, a kivitelezése miatt engem nagyon megfogott. Egy ilyen jelentéktelennek, sőt sokszor tök feleslegesnek érzett dolgot, mint egy csókjelenet is fel lehet venni stílusosan.
A trailerben is látható motorcsónakos üldözésből is levetítettek valamennyit, a jelenet egy szendvics elfogyasztásában teljesedik ki, felhangosított, disszonáns zenével, lehalkított hangeffektekkel, a háttérben robbanással. Ez így lehet, hogy furán hangzik, de hidd el, tök jól néz ki.
A filmet augusztus 20-ától vetítik a mozik.