Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de ez a cím annyira szar, hogy már zseniális. HALÁLHOZÓ HÁROMEZER!!! A 80-as évek elején, mikor a világ Mad Max lázban égett, úgy gondolták az olaszok, hogy megalkotják a saját posztapokaliptikus zsánerüket, mely majd felveszi a versenyt az amerikaiakéval. Többek között olyan címek láttak napvilágot, mint a Warrior of the Lost World, a 2019, After the Fall of New York vagy éppen a Halálhozó 3000. No, az igazi áttörés ugyan elmaradt, de legalább a tékák legalsó polcait is fel lehetett tölteni anyaggal, ugyanis ezek mind odavalók, vagy még oda sem...
"Támadás a kurva anyátokat!"
A 3000. évben a Föld már csak kietlen sivatag egy nukleáris háborút követően. Túlélők egy kis csoportja egy barlangban húzza meg magát, mindennap küzdve a vízhiánnyal és a rabló hordákkal. Akiket felderítésre küldtek ki, sosem tértek vissza. A magányos idegen felbukkanása új reményt hoz a maroknyi csapatnak, ám még meg kell küzdeniük a vérszomjas Crazy Bull motorosaival...
Lényegében egy totális másolata a Mad Maxnek, csak míg Mel Gibsonék a csúcsra tudták járatni a megteremtett világot, addig itt a low budget és a gyenge forgatókönyv megpecsételte a film sorsát. Pedig az akarás megvolt, a kocsik törtek, a rozsdás vasak jelen voltak, az akciójelenetek pedig magas fordulatszámon pörögtek. De mindhiába. A rém gyenge szövegkönyv és a gyatra történetvezetés - holott egyáltalán nem nevezhető bonyolult történetnek - kiölte az élvezhetőséget az alkotásból. A karakterek pillanatok alatt képesek voltak akár 180 fokot is változni, hogy összezavarják a nézőt. A poénok nem ültek, a drámázások komolytalanok voltak. A látványvilág még úgy ahogy elment, hiszen a kietlen, sziklás, kavicsos, homokos táj megidézte a kipusztult Földet, a roncsderbibe illő kocsik pedig jól muzsikáltak az "utakon".
Mindazonáltal hiányzott az a plusz belőle, ami egy igazi bűnös élvezetté varázsolhatta volna az alkotást. Se karakterileg, se zeneileg nem talált célt, így pedig nem is tudott maradandó élménnyé válni. 4,5/10