[Supernatural Movies]

Boszorkányvadászok / Hansel & Gretel - Witch Hunters (2013)

2013. június 10. - REMY

Boszorkányvadászok, avagy Jancsi és Juliska, egy kicsit felturbózva. Az elmúlt években szerették a régi meséket elővenni, és átkonvertálni egy XXI. századi stílusra. Gondolok itt a Hófehér és a vadászra vagy éppen az Óriásölőre. Eddig nem tartottam jó ötletnek őket, de Tommy Wirkola megmutatta, hogy bizony van bennük fantázia.

boszi5.jpg

János és Júlia gyerekkorukban elvesztették a szüleiket, és árván maradtak az erdőben. Egyszer aztán egy mézeskalács házhoz tévedtek, ahogy úgy gondolták, hogy minden rendben lesz. Azonban a cukormáz mögött egy gonosz boszorkány lapult, aki meg szerette volna keseríteni az életüket. A két gyerek viszont nem riadt meg, és megölték a boszorkányt, majd az évek múlásával a szakmájukká vált a boszigyilkolás…

Félve ültem le a film elé, mert, ahogy mondtam nem tartottam jó ötletnek a régi gyerekmeséket rávinni a filmvászonra, és más stílusban tálalni őket. A rendező azonban ráérzett valamire, ami miatt egy szerethető, és szórakoztató alkotás vált a Boszorkányvadászokból.

Nem esett túlzásokba, és nem akarta komolyan gondolni az egész megvalósítást. Ezáltal egy viszonylag rövid játékidőbe sűrített a történéseket, ami miatt pörgőssé vált, és nem torkollott az unalomba. A direktor, aki nem mellesleg a forgatókönyvet is írta, meglepően jól alkalmazta a poénos dialógusokat. Bizonyos időközönként, hangulatfokozás céljából elhintett 1-2 frappáns és vicces mondatot, amin a nézők akár hangosan is felröhöghettek. Ez szerintem egy nagyon jó húzás volt a részéről. Emellett még az is dicséretes, hogy nem fogta magát vissza, amikor öldöklésről volt szó. Így rengeteg golyó repült, illetve vér folyt a filmvásznon.

boszi6.jpg

A színészekről különösebben nem kell semmit mondani, mert azt a szintet hozták, amit a film elvárt, és még szerethetők is lettek az általuk megformált karakterek. Annyit viszont megtudhattunk, hogy Sólyomszem (Jeremy Renner) a másodállásában boszorkányokat üldöz.

A boszorkányvadászok tehát egy remek kis film lett, amit tényleg csak ajánlani lehet egy szombat esti filmezése, mert nem akarja magát komolyan venni, és tökéletesen kikapcsolja az embert. Kellemes csalódás volt. 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr605349718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.10. 08:18:40

nekem kellemetlen, még borzasztóbb, mint a trailer alapján vártam.

Egyedül a rossz boszi, nah ő még mindig gyönyörű, de a többiek.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.10. 16:03:42

@doggfather: Én meg a trailert kiröhögtem, aztán kellemesen csalódtam :D
süti beállítások módosítása