[Supernatural Movies]

The Collection (2012)

2013. február 01. - REMY

A sokak által dicsért The Collector nevezetű horrorfilm, második epizódja látott napvilágot 2012 novemberében. A rendező Marcus Dunstan második rendezése volt ez a film, és bevallom őszintén nekem nem jött be az első rész. Csalódtam, mert a kritikák alapján többet vártam tőle, ugyanakkor úgy döntöttem, hogy adok neki még egy esélyt, és meglesem a folytatást. Jól döntöttem, mert többet nyújtott, mint vártam.

The-Collection-5.jpg

A story: Az első részben macska-egér harcot elbukó Arkin kiszabadul a gyűjtő karmai közül, bár nem véglegesen. A célpont ugyan már nem ő, hanem egy fiatal lány, Elena, aki egy befolyásos ember lánya. Mivel csak Arkin élte túl az elrablást, ezért felkérik, hogy segítsen megtalálni az eltűnt személyt. Ám, a mostani „kalandja” véresebb lesz, mint az előző…

Dunstan nem kertelt és egyből belecsapott a lecsóba. Lényegre törő volt, és nem szakított időt a magyarázkodásra, amit a játékidőből is észrevehetünk, hiszen nem volt több mint 70 (!) perc az egész film. Ez a pörgős cselekménysorozat a film előnyére vált, és sokkal jobban megvett engem, mint az első rész. Úgy gondolom, hogy a rendező remek munkát végzett, mert bár nem alkotott világmegváltó művet, de mégis élvezetessé varázsolta a filmet. Hangulatos és kellően brutális jelenetekkel pakolták tele a rövid játékidőt.

…és nem is szaporítom tovább a szót, mert felesleges. A filmet látni kell, mert kifejezetten szórakoztató volt. (persze tudni kell a helyén kezelni) Akinek tetszett az első rész, annak ez is fog, akinek meg nem jött be az előző, az is bepróbálkozhat, hiszen az én példámból kiindulva ez most bejöhet. 6,5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr655050853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása