[Supernatural Movies]

5 film, aminek már rég el kellett volna készülnie

2014. július 06. - REMY

Minden bizonnyal sok ember fejében megfordult már, hogy mi lenne ha… A kedvenc rendezője, a kedvenc könyvét filmesítené meg, a kedvenc színésze, a kedvenc játék-adaptációjában szerepelne, stb, stb. Sajnos beleszólásunk nincsen az ilyen dolgokba, nem mondhatjuk meg a székünkből felpattanva a Warner Bros-nak, hogy „Figyu már, van egy fasza ötletem, meg kéne filmesíteni.” Azonban a gondolattal eljátszhatunk, beszélhetünk róla, esetleg írhatunk egy saját forgatókönyvet a kitalált koncepcióból.

rendező_1.jpg

A saját terveim a következőek, melyek úgy gondolom még sikeresek is lehetnének, természetesen csak abban az esetben, ha a megfelelő odafigyeléssel lennének elkészítve. A Büdzsé határtalan, a rendezők adottak, nézzük is hát, hogy melyik 5 filmnek kéne megjelennie a következő években.

5 – Frankenstein

delfrank.jpg 
Rendező: Guillermo del Toro

Egy régi vágyam teljesülne azzal, ha Guillermo del Toro bejelentené, hogy Frankenstein filmet forgat Boris Karloffal. Na, már most ez már csak azért sem fog létrejönni, mert 2015-ben érkezik egy Frankenstein film James McAvoy és Daniel Radcliffe főszereplésével, amit Paul McGuigan rendez, Boris Karloff pedig már egy jó ideje nincs közöttünk. Ugyanakkor, ha fejben mégis megrendezzük ezt az alkotást, és hozzácsatoljuk Del Toro fantasztikus látványvilágát (Faun labirintusa, Hellboy, Ördöggerinc), akkor egy remekbeszabott Frankenstein filmet kaphatnánk, ami méltó lenne arra, hogy a Universal klasszikussal emlegessük egy lapon. Az atmoszférával, a kivitelezéssel tuti biztos, hogy nem lenne baj, a kérdés már csak az, hogy Boris Karloff után ki tudná tökéletesen megformálni a szörnyeteget.

 

4 – Flash

abramsflash.jpg

Rendező: J.J. Abrams

Szerencsétlen Abrams mennyit lett csesztetve azért, hogy túlzásokba esik a lens flare effektekkel… Én viszont tudom a megfelelő filmet arra, hogy kiélje a szenvedélyét az effektus iránt. Az objektívben megcsillanó fények egy Flash filmben szinte kötelező kellékek lehetnének, valamint a Villám száguldozásait is a csúcsra járathatná. Bár, talán annyira elmerülne a látványban, hogy Barry Allent nem is látnánk sétálni a képernyőn, csak rohanni A-ból B pontba... J.J. Abrams a Mission Impossible 3-ban bebizonyította, hogy ért az akciófilmekhez, így úgy gondolom, hogy nem okozna gondot neki egy olyan szuperhős film, amiben akciózni és elkápráztatni kell. 

 

3 – Grand Theft Auto – San Andreas

tarsanandreas.jpg

Rendező: Quentin Tarantino

Minden idők egyik legjobb számítógépes játéka és minden idők egyik legjobb játék franchise-a is megérdemelné, hogy egyszer a képernyőn is viszontláthassuk, hús-vér színészekkel az egyik történetét. Véleményem szerint Quentin Tarantino lenne a legmegfelelőbb ember arra a feladatra, hogy felvarázsolja a San Andreas történetét a vászonra, és a saját nyers, sok-sok zseniális dialógussal tarkított, poénos stílusát beleültesse az alapanyagba. A játék alapjaiban véve véres, emellett a játékos kiélhet bármiféle hentelős szenvedélyt anélkül, hogy büntetést kapna. Ezáltal egy igazi aranybánya lenne Tarantinonak, aki nem csak a hangulatot, és a színészeket tudná a csúcsra járatni, hanem magát a GTA érzést is át tudná adni.

 

2 – Mortal Kombat

evanskombat.jpg

Rendező: Gareth Evans

A The Raid 1-2-vel bebizonyosodott, hogy Gareth Evans tud akciófilmet rendezni, legyen itt szó olyanról, aminek 1 soros a története, vagy olyanról, ami egy viszonylag komplex történettel van ellátva. Evans képes lenne arra, hogy a Midway cég által kifejlesztett árkád automatákon működő verekedős játékot úgy vigye fel a vászonra, hogy elfeledtesse Paul W.S. Anderson 1995-ös B-filmjét, ami bár hangulatos volt, de önmagában nem mutatott sokat. Iko Uwais lehetne Liu Kang, Gina Carano Sonya Blade, Kellan Lutz (nem vicc) pedig Johnny Cage.

 

1 – Batman: Arkham Asylum

darrenbat.jpg

Rendező: Darren Aronofsky

Egy ötlet csupán, de talán erre van a legtöbb esély! Mielőtt a Warner Bros. Nolanre bízta volna Batman történetét, többen is bejelentkeztek rendezőnek. Darren Aronofsky is ott volt a jelentkezők között, ami miatt arra lehet következtetni, hogy a 2019-ben érkező Batman filmre akár még vissza is térhet, hogy végül tényleg megcsinálja a saját Denevér sztoriját. Ben Affleck már adott, Aronofsky stílusa pedig illene is Batmanhez, úgyhogy nagyon remélem, hogy a WB-nél elgondolkodnak azon, hogy megadják az esélyt neki, mert kétlem, hogy bukás lenne a film, pláne egy fasza Arkham Elmegyógyintézetes történettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr416471497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.07.06. 02:25:05

Csak játékadaptációkból vagy könyvadaptációkból össze lehetne rakni egy-egy 15-ös listát simán, és akkor még a development hellben lévő produkciókról nem is beszéltünk. Inkább bele sem kezdek, mert már az is egy napig tartana, mire egyáltalán kigyűjtöm az összeset.
Így nézve azért nekem nem éppen egy Mortal Kombat után fáj a szívem. Persze Gareth Evans kezében meg nagyjából mindegy, mert úgyis király lesz. :D
Az Aronofsky-Batman meg tényleg odaverne, de ott is az a helyzet, hogy alapvetően Aronofskynak sem kell ehhez külön téma. Ugyanakkor nem tudom mennyire menne vissza jól szívvel azokhoz az emberekhez, akik egyszer kvázi már kikukázták a projektjét.

Amúgy belegondolva abba, hogy del Toro éppen egy Mountains of Madnesst és egy Hellboy 3-at próbál lenyomni a stúdiók torkán, tőle sem éppen egy Frankenstein hiányzik elsősorban. Hozzáteszem, én szeretem annyira McGuigant, hogy én egy abszolút jó filmre számítok tőle.

Nyílméregbéka 2014.07.06. 04:39:54

Ezek engem annyira nem fognak meg, kivéve QT féle GTA-film, azt biztos megnézném. Inkább mondjuk a Silmarilok Peter Jacksontól (csak hogy teljes legyen a mű), Darren Aronofsky-től inkább a Dűnét, Az Alapitvány trilógiát Nolan-Cuaron-Terry Gilliam rendezésében, a Piszkos Fred a kapitányt (vagy más Rejtőt) Wes Andersontól... :D

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.06. 11:23:38

@danialves: Én is remélem, hogy McGuigan jó munkát fog végezni, mert nagy rajongója vagyok a Frankenstein filmeknek, de úgy gondolom, hogy Del Toro kezében lenne a legjobb helyen a történet.

Amúgy igen... rengeteg projektet lehetne összeállítani, és valószínűleg néhány jobban is ütne, mint amit kiagyalnak a fejesek ott Hollywoodban.

@Nyílméregbéka: "Inkább mondjuk a Silmarilok Peter Jacksontól (csak hogy teljes legyen a mű),"

Ezt mondjuk adom, de szigorúan trilógiaként! :D Nem érdekel, hogy ismét 3*3 órát kéne ülni a moziban, de Tolkien világa egyszerűen zseniális. Ezért is imádom a Hobbitot is. Tény, nem egy LOTR, de azért ennek is örülni tudok.

Mondjuk egy Watch Dogs film is adná Tom Cruise főszereplésével. Rendező meg legyen Brad Bird.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.07.06. 11:33:16

@REMY: Egyébként az a durva, hogy kb. 5ből 4 könyv, amit olvasok, le van opciózva, és fel nem tudom fogni, hogy miért nem kezdenek már velük valamit. (Persze fel tudom, mert kb. mindegyiknek megvan a maga gyíkja, de alapvetően zseniális sztorikon ülnek a producerek éppen most is.)

@Nyílméregbéka: Rejtő nálam abszolút Matthew Vaughn lenne. Sztem Andersonhoz nem illenének a kocsmai verekedések és a különböző alvilági arcok.

Amúgy Rejtőből még egy egészen nemzetközi produkciót is ki lehetne hozni, nem tudom mennyire ismert ő külföldön, de szerintem az ő filmjei egyáltalán nem igénylik, hogy magyarok készítsék el.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.07.06. 11:48:36

Szerintem az Arany csapat is megérdemelne már egy normális filmet, az egyetlen futballsikerünk, amit a mai napig emlegetünk, mégis csak ilyen szedett-vedett hülyeségek sültek ki belőle. Amúgy meg érkezhetne már egy jó Pinocchio-film, adaptálhatná valaki végre Jo Nesbo valamelyik könyvét, játékok terén pedig én egy Spec Ops The Line - adaptációt néznék meg szívesen, Guy Pearce-szel a főszerepben. :D

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.06. 11:51:16

@danialves: Nyilván, így van ez. Elég csak a Warnerre gondolni, akik az összes DC Comics jogot birtokolják. Filmeket viszont nem nagyon akarnak csinálni. (Na, jó most elkezdték, de ez is inkább a Marvel sikerének köszönhető.)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.07.06. 12:42:20

@REMY: Ez nagyon jónak tűnik, mondjuk én az élőszereplőset jobban preferálnám. :D

Nyílméregbéka 2014.07.06. 14:05:29

@danialves: Persze nem Anderson pályája az akció és bunyó, de pont ezért lennék én kíváncsi egy ilyen filmre, mert nem egy realista stílusú könyvadaptációban gondolkodnék(akkor mondjuk Guy Ritchie-t mondtam volna, de Matthew Vaughn sem rossz választás). Piszkos Fred karikaturaszerű karakterei, kissé szürreális világa jól összefésülhető lenne Anderson giccsbe hajló stílusával, és Bill Murray milyen remek Piszkos Fred lenne...:)

@REMY: Naná, hogy trilógiaként! :D

Nyílméregbéka 2014.07.06. 14:09:56

Vagy egy Egri csillagok Ridley Scottal a direktori székben? De csak is szigorúan director/final/ultimete cut verzióban, minimum három és fél órában. :)

fagzal 2014.07.06. 17:58:12

Hát nem ezek jutnak eszembe...

Asimov: Alapívtány
P.K. Dick: UBIK

Így elsőre :)

csaky000 2014.07.06. 18:11:03

@Nyílméregbéka: Silmarilok (a Hobbit után szabadon) úgy lenne leforgatva, hogy kb. minden oldal egy teljes két órás rész lenne... bleh...

devilstrueface 2014.07.06. 18:35:47

@fagzal: Úgy-úgy-úgy! Alapítvány! Ez egyébként elvileg tervben van R. Emmerich-kel...

A címből azt hittem, olyanok lesznek felsorolva amiket még tényleg senki nem vállalt be. Az ötből háromra már van film, olyan amilyen, a Flash-re most készül sorozat.
Rock is most forgat egy San Andreas filmet:)

Alick 2014.07.06. 18:40:09

Semmi eredeti történet..?

Ezt a kombinált remake-t szívesen megnézném:

www.youtube.com/watch?v=bBBw9E2Q_aY

:)

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.06. 18:43:43

@devilstrueface: Annak a San Andreasnak semmi köze nincs a GTA-hoz. :)

Flash sorozat tudom, hogy lesz, de én mozifilmre gondolok itt, sok-sok pénzből.

@shushu2: Hamarosan érkezik. :)

axolotl77 2014.07.06. 18:51:52

Én ezt várnám nagyon:
moly.hu/konyvek/frank-schatzing-raj
Hihetetlen, hogy senki sem meri megfilmesíteni.

gizmo26 2014.07.06. 19:47:28

A GTA sorozat sokkal nagyobb üzlet annál, mint hogy filmekkel vacakoljanak. Inkább a játékot fejlesszék, és ne hagyják, hogy a tehetségtelen Tarantino szétcsessze az igen sok munkával felépített imidzset.

Sith Lord 2014.07.06. 19:48:37

A Mortal Kombatot én a Hôs rendezôjére bíznám, és szabad kezet kapna a sztoriban is.

Játékból jöhetne egy Mass Effect, könyvbôl meg egy Korbács és egy Végtelen Történet remake, osztozhatna rajtuk Steve Jackson és del Toro.
Az Alapítványt is támogatnám, de az egészet, egy jó hosszú sorozat formájában.
Wes Anderont pedig úgy megnézném amint horrort rendez.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.06. 19:50:48

@gizmo26: Tehetségtelen. :) Remélem sok tehetségtelen alak bukkan fel a jövőben, és tesznek le olyan alapműveket az asztalra, mint a Ponyvaregény vagy a Kutyaszorítóban.

steery 2014.07.06. 20:11:08

Nekem kapásból két Clarke regény jut eszembe:
2061 Harmadik Űrodisszeia.
Randevú a Rámával.
De érdekes sztorit lehetne csinálni Foster: Erőpróbájából is (star wars spin-off).
Aztán ott vannak még:
Heinlein: A galaxis polgára.
Pohl: Reklámhadjárat.
Scalzi: Vének háborúja.
Csupa remek sci-fi. De ne bízzuk őket Ridley Scottra, mert mostanában nagyon tré filmeket gányol össze, amikért kár pazarolni a filmszalagot.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.06. 20:39:10

@steery: Komoly sci-fihez nem tudom ki lenne jó. Scott kilőve, már sajna nem a régi.

Kosinski? Blomkamp? Duncan Jones?

Nem tudom.

vontod75 2014.07.06. 20:45:48

Egy faxa Warhammer 40k vagy Dűne film, esetleg egy Fallout film.

Joaquin 2014.07.06. 20:48:26

Witcher. Fel nem foghatom miért nem csaptak még le rá, főleg hogy most a Trónok Harcával kicsit divatos is lett a dark fantasy.

Joaquin 2014.07.06. 20:51:03

Tovább gondolva a dolgot: a Witcher-ben még megvan a szuperhősös szál is, ami szintén nagy divat lett mostanában.

MEDVE1978 2014.07.06. 21:18:04

Manhunt. A Rockstar egyik kezdeti játéka, amihez képest a GTA egy kedves séta délután a ministránsokkal.
Rendező: John Carpenter
Főgonosz: Jon Voight vagy Brian Cox
James Earl Cash: Sam Worthinghton vagy egy szétgyúrt Mark Wahlberg

Tuti kultfilm lenne, de nagy lóvét nem lehetne vele szakítani, mert az erőszakfaktor 18 éven felülire predesztinálja.

MEDVE1978 2014.07.06. 21:25:04

@axolotl77: A raj túl okos sztori filmre, nehéz megcsinálni. Hollywood ilyenből csak 200-300 millión felüli blockbustereket tud csinálni, az meg elég kockázatos, mert nem biztos, hogy behozza az árát. Az a baj, hogy ezt nem vállalják, inkább csinálnak még öt transzformerszt, meg három avatart.

Allesmor Obranna 2014.07.06. 21:28:54

Wolfgang Jeschke: A Teremtés Utolsó Napja c. könyvét kéne megfilmesíteni.

2014.07.06. 21:36:41

Én szívem szerint egy metro filmet néznék meg, bár úgy hallottam, hogy más is fontolgatja, vagy bele is kezdett a forgatásába.
www.pcguru.hu/hirek/az-mgm-kezeben-a-metro-2033-film/19971
Sajnos feltehetően az amerikaiaknak, amcsi helyszínen, ami tönkre fogja vágni az egészet.

Egy Half-Life film sem lenne utolsó dolog.

De sokan inkább a Warcraft filmet várhatják, amit már biztosra ígérnek, mert folyamatban van.

Death Space-ről is hasonlókat rebesgetnek.

Benyák Zoltán · https://www.facebook.com/Beny%C3%A1k-Zolt%C3%A1n-%C3%ADr%C3%B3-oldala-392693124194710/ 2014.07.06. 21:46:04

Hyperion, Dan Simmonstól. De fogalmam sincs, ki írna belőle normális forgatókönyvet.

A nép fia 2014.07.06. 21:54:45

A Dűnét el tudnám képzelni komoly sorozatként. A Trónok harcából is milyen jót kerekítettek, pedig az egy középszerű regény a Dűne-sorozathoz képest.

Nyílméregbéka 2014.07.06. 22:29:26

@csaky000: A Silmarilokban és a függelékekben, meg egyébb Tolkien jegyzetekben van anyag bőven egy újabb trilógiára...

DrTraktoR 2014.07.06. 22:59:19

fallout 1-ből trilógia?

Mr. Maki 2014.07.06. 23:43:42

konyorgom valaki csinaljon egy kurvajo World of Darkness filmet. A voros halal karnevalja pont tok jo lesz. koszi puszi szia

sdani 2014.07.07. 00:52:03

@axolotl77: Szerintem az a könyv borzalmas... a főszereplő egy tenyérbemászó idóta. Meg az a béna indiános vonal. :D Ha még megszorozzuk a filmadaptációkra jellemző 0.5-ös faktorral, hát nem marad sok.

Az alapítvány megfilmesítése érdekes lehet, de több könyvet össze kellene vonni, és teljesen új külsőt kellene kreálni, mert a könyvbeli leírásokból süt a 7o-es évek beli sci-fi feeling (nyilván nem véletlenül), amit már szerencsére maga mögött tud a modern film és a könyvvilág.

Én a Carmageddon, vagy a Redneck Rampage feldolgozására lennék kíváncsi. :D Esetleg a Tetris. A Diablo-ból jó kis szörnyes-mágusos filmet lehetne összehozni. Bár, hogy élvezhető legyen a látvány, semmi pénz nem maradna a színészekre és a forgatókönyvre.

DrTraktoR 2014.07.07. 01:27:34

@Mr. Maki: na *azt* is tuti megnézném moziban. kb 10x :D

ComLo 2014.07.07. 04:58:12

GTA film, ráadásul QT-val ...
A GTA-knak egyedi rengeteg filmen túlmutató stílusa hangulata, atmoszférája van (arról nem is szólva hogy kb a VC-től ezek játékonként is erősen eltérnek). Ezt a hangulatot lerombolni, és ráeröltetni egy karakteres rendezőt, tök értelmetlen és káros lenne szerintem. A felvetés olyan mintha azon gondolkoznél kivel kéne újraforgatni a Casablancát? Kinek kéne játszania dokit az őj vissza a jövében-ben? Ki rendezze az őjraforgatott Star Wars 4-et?

dollárpapa2 2014.07.07. 05:46:03

Egy olyan lista amin nincs rajta a Diablo, csak komolytalan lehet.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.07.07. 07:34:05

Starcraft!
Akkora film lehetne, mint az Aliens volt. Minden fajta zergtől külön be lehetne fosatni a nézőt alieen stílusban, a protosok meg mágikus paráztatók lennének. A rendező meg legyek én jó pénzért. :D Na jó, nem is, de egy holivudi színvonalú forgatókönyvet össze tudnék rakni.

inkvisitor 2014.07.07. 07:55:37

Engem a Sword of the stars megfilmesítés igényelne.
A háttérsztori annyira kidolgozott és részletes, hogy csak a humán first contact-ból lehetne egy 3 órás filmet forgatni.

eßemfaßom meg áll 2014.07.07. 08:20:45

Azon elmélkedek, mijafacér kellene ujabb játékadaptációkra, képregény adaptációkra vágyni, miért nem lehet inkább arról ábrándozni, hogy új történetekből lenyűgözően eredeti filmet forgatnak jó rendezők.

axolotl77 2014.07.07. 08:36:54

@sdani: Sokan máshogy vélekednek a könyv színvonaláról. Adjunk azért nekik is némi esélyt!

inkvisitor 2014.07.07. 09:58:36

@eßemfaßom meg áll: Valószínűleg azért, mert sok játékhoz és képregényhez nagyon jó történeteket találnak ki, amiket az adott szubkultúrán kívül nem ismernek.

steery 2014.07.07. 10:33:31

@REMY: Igazából nekem nem is a rendezéssel van bajom többnyire, hanem az űbergagyi, elcseszett forgatókönyvekkel, amik rendre agyonvágják a legjobb sztorikat is. Hiába pöpec a látvány, príma a színészi munka, jó az operatőr, hangmérnök és vágás, de még a rendezés is, ha a sztori el van kúrva. Például hülyeségeket beszélnek a szereplők vagy hallgatnak, amikor kéne (a zombis filmekben miért nem szokták soha kimondani azt, hogy jé, ezek zombik?). Vagy rosszul hangsúlyozzák a mondanivalót. Vagy ezer más módon rontják el az egészet.
Jó példa erre a nagyon várt Végjáték, ami iszonyú csalódás volt és hamar eltűnt a süllyesztőben. Egy kőkemény háborús-kiképzős filmben a szőrös szívű kiképző őrmester elkezd érzelgősködni a kőkemény gyerekkatonával, csak azért, mert a nyakát szegte egy hülye pöcs bajtársának, aki szívózott vele? Na itt dobtam el az agyam és kívántam pokolba a forgatókönyvírót. Ezzel ovis szintre züllesztették és totál hiteltelenné tették az egész sztorit.

Scagnetti 2014.07.07. 10:39:49

A Blizzard hármas bármelyike jó alapanyag lenne.
Aztán a Half-Life, UFO, Syndicate, C&C és még sokan mások. Egyébként játékban az AvP sztori is rendben volt, csak a filmek lettek szarok. Hasonlóan szörnyű lett a Doom film is, mert annak sem volt köze az eredeti történethez. Max Paynet is elbaszták, de nagyon. Szóval csak óvatosan a játékokkal!

És akkor még Uwe Boll szörnyűségeiről nem is beszéltünk.

Scagnetti 2014.07.07. 10:41:23

@sdani: A Carmageddon egy film alapján készült, szóval mondhatni, hogy ez már megtörtént. :)

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.07. 11:04:45

The Secret of Monkey Island kéne Tarantinoval. Pornóváltozatban.

Nemtom ki adná ki Guybrush Threepwood mestert, talán Johny Depp egy kis szilikonnal.

A GTA filmet akárki meg tudná rendezni még Steven Segal is, az ilyesmi jobb ha játék marad...:)

impala 2014.07.07. 11:08:22

@steery: te leírtad azt, amit én is írtam volna :)

diszkriminans (törölt) 2014.07.07. 11:17:11

GTA film az kellene, de újabb szuperhősös film mi a francnak, főleg már amúgy is elcsépelt karakterekkel?

steery 2014.07.07. 13:23:06

@impala: No és azt leírtad volna, hogy a technikai fejlődés miatt 10-20-30 éven belül az otthoni számítógépek akkora teljesítményűek lesznek, illetve olyan programok kerülnek a piacra, amikkel bárki házilag összehozhat egy minőségi mozifilmet, egyedül, ha van hozzá türelme és fantáziája? Erre jó példák a szépen szaporodó rajongói filmek, mint a Star wreck in the pirkinning vagy a Star wars revisited.
Ez alaposan be fog tenni hálivúdnak és az ócska filmek piacának, ha majd több ezer, ha nem százezer vagy millió fan fog jobbnál jobb filmeket gyártani. Meg persze töméntelen mennyiségű szemetet is, mert a tehetség nem terem minden bokorban.
Így egyre inkább felértékelődnek a neten elérhető független (nem korrupt) filmkritikus oldalak, ahol a hozzáértők felkutatják a jó filmeket és segítséget nyújtanak a nézőknek abban, hogy nekik tetsző, minőségi alkotásokat találjanak a hiperbő kínálatban.

Creativ3Form 2014.07.07. 21:19:11

Még annó, amikor havernál játszottam a Heavy Rain-nel, majd utána megnéztem egy végigjátszást a neten gondoltam arra, hogy David Fincher ebből milyen jó kis mozit tudna csinálni. Az egész játék hangulatát átjárja Fincher stílusa, sztem, tökéletes páros lennének. Ok, hogy már eleve a játék is egy interaktív film, de sztem ez nem lenne gond. :-)

eßemfaßom meg áll 2014.07.08. 08:44:43

@inkvisitor: és hány jó történetet találnak ki naponta ugynevezett regényírók?

Nyílméregbéka 2014.07.08. 09:02:00

Azoktól akik ilyen lelkesen sorolják a játék címeket kérdezném, tudnak akár egy jó filmről ami játékból készült? Nem is mostanában lesz ilyen, dolgok természetéből adódóan. A rajongók úgysem kapják azt az élményt mint játék közben, vagy ahogy ők elképzelték azt filmen, ezért nem fogják szeretni. Akik meg nem gamerek, közömbösek, nem nagyon érdekli őket film, vagy nem szippantja be őket, mert nem ismerik az univerzumot, vagy mert csak szarul lett adaptálva...

Blindmouse 2014.07.08. 13:41:35

@ComLo:
Egyedi hangulata?
A Vice Citynek olyan a hangulata mint a Scarface-nek.
A San Andreasnak meg mint a Menace to Society c. 1993-as filmnek.
De nem vitatom jó hangulatuk van. én imádtam őket.

ComLo 2014.07.08. 14:42:57

@Blindmouse: Úgy értem, egymástól karaketeresen eltérő hangulatuk történetük van :-). A Scareface-el abszolult egyetértek, a Menace to Society-t nem láttam, nem mondanék véleményt (bár még sosem halottam ezt a párhuzamot, és nehezen tudok egy SA-hoz mérten komplex és sokrétű történetet elképzelni 2 másfél órában). De ott van még a 4 és az 5 amik szintén mindentől nagyon eltérő, és nagyon egyedi hangulattal operáltak.
A mondandóm lényege egyébként csak annyi lett volna, szerintem a GTA-k, már túlmutatnak a filmes közegen, belőlük filmet késziteni, már csak az eredeti "lebutítása" révén lehetne.

Blindmouse 2014.07.08. 14:55:29

Akkor nézd meg. igaz nem mennek benne az 51-es körzetbe, meg Vegasba, meg SF-ba.
De a L.A. lövöldözős gettó feelinget áthozza.

Nem mutatnak túl, csak minek filmet csinálni minden játékból?

Bornyitó 2014.07.09. 20:40:17

1986: Ridley Scott a Blade Runner sikere után megrendezi a cyber punk úttörő William Gibsont Neuromancerét.
Uramatyám.. talán egy másik dimenzióban..

K.Leslee 2014.07.15. 22:38:14

Ruhellem a remakeket, de van egy film ami mocsokszar lett de mivel gyerekkori kedvencem es mivel annyi potencial van mint kepi vilagat tekintve, mint a sztorit, megerne egyet. Ez nem mas mint a SPAWN.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.15. 22:45:01

@K.Leslee: +1! Bár én imádom a régi filmet, de valószínűleg ez addig lesz így, amíg nem készül el egy új.

K.Leslee 2014.07.19. 13:21:52

@REMY: pedig szerintem a Spawn a vilag egyik legrosszabb filmje. A kepregeny viszont gyerekkori kedvencem volt. Megerdemelne egy jo filmet, megha nem is szeretem a szuperhosfilmeket.

Petrow 2014.07.29. 09:00:19

Itt a post-necromancer! Tessék csinálni egy nagy költségvetésű warhammer 40000 mozit.

hannigabi 2018.06.04. 14:48:41

Most, hogy láttuk, Villeneuve milyen jó sci-fiket csinált, egy trilógia formájában pontot tehetne a Half-Life univerzum végére. Gordon szerepére valami ismeretlen színészt, Alyxnak Dakota Johnsont.
Illetve egy Last of Us filmet is megnéznék, de elsőre nem jut eszembe rendező, aki illene a direktori székbe. Talán Cuarón.
süti beállítások módosítása