[Supernatural Movies]

Odaát / Supernatural

2012. szeptember 24. - REMY

Sorozatokat nem nagyon szoktam nézni, de amikor elkezdek egyet akkor azt teljes átéléssel próbálom végignézni. 2007-ben osztálytársak ajánlották az Odaát című sorozatot, amit még az ajánlás napján elkezdtem nézni és azóta is a legjobb sorozat, amit valaha láttam és hatalmas rajongója lettem a Dean és Sam által alkotott duónak. 

Ezért úgy gondoltam, hogy amint elkezdődik a 8. évad (Október 3.), mindig jövök majd egy epizód ismertetővel.

supnat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr264800414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása