[Supernatural Movies]

Karácsonyi történet / A Christmas Story (1983)

2012. december 23. - REMY

Az ünnepi hangulat miatt mindenképpen egy karácsonyi filmet szerettem volna megtekinteni, és a keresgélés során ráakadtam, Bob Clark klasszikusnak mondható filmjére, a Karácsonyi történetre.

karácsonyi.jpg

Ralphie az egyik Észak-Indiana állambeli kisvárosban él a szüleivel és az öccsével, Randyvel. A fiatal kisfiú alig várja a karácsonyt, hisz akkor végre megkaphatná a hőn áhított Red Rider légpuskáját. Azonban senki, még maga a Mikulás sem tartja jó ötletnek, mert a puska könnyen sérülést okozhat. Ralphie viszont fittyet hány mindenkire, és mindent bevet a cél érdekében…

Egy hangulatos, könnyed karácsonyi filmre vágytam, amit sajnos nem kaptam meg. Nem mondom, hogy rossz volt, de egy sokak által dicsért filmtől, azért többet várna az ember. Talán az volt a gond, hogy nem a maga idejében néztem meg (mondjuk ez lehetetlen lett volna). Kicsit unalmasnak és erőltetettnek éreztem, holott az alapötlet szerintem remek volt. Szerethető karaktereket tettek bele a filmbe, és a színészek is jól teljesítettek. Főleg Ralphie, és az öccse Randy.

Ugyanakkor a legnagyobb pozitívum a zenei aláfestés volt, amivel az ünnepi hangulatot tökéletesen megteremtették. Ezért is örültem volna, ha több helyen szólal meg 1-1 karácsonyi zene. Mindenesetre így is lehetett érezni a szeretet ünnepét, és a karácsony igazi varázsát.

Végezetül csak annyit, hogy bánni, nem bánom, de többet nem hiszem, hogy megtekintem. 6,5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr904978636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása